Wednesday, June 3, 2009

Seminggu selepas bezday aku 0_-

Seminggu selepas bezday aku iaitu 21 Mei 2009, satu celebration diadakan iaitu meraikan bezday member aku yang bernama Nizam. Aku, Hafiz(KK),DK dan roomates Nizam. Sblm pkl 12, aku dan KK da meyediakan 2 baldi air sabun nak ksi Nizam BERSIH (KEJAM!!). DK dtg bwk colgate dan satu botol bedak. Tepat pkl 12,alarm aku berbnyi menandakan msuklh tarikh bezday Nizam. Nizam nk cbut time 2,tp ktorg smue pegang dan angkat die ke luar dorm. DK memulakan babak prtama dgn menyapu colgate dan bedak ke muke die. Roomates Nizam pegang die swktu aku n KK BASUH Nizam. Lencun satu bdn die kne. Risau tetap ad gak tkut die demam coz pg 2 ad final exm paper Teknologi Elektrik. Tp alhamdulillah r, die xde pape. Tp pd malamnye, aku bru blik lepak dgn membr aku kt Tesco, DK bgtau ada event nk wt iaitu smbut bezday Nizam kt luar kafe. Mule la idea jht aku kuar time tu, aku bwk 1 plastik bedak dan As bwk 1 btol air sbun. Tp kli ni event ni disambut skli dgn bdk pempuan kos aku. Slps Nizam tiup lilin kek, smue mnjmu selera kek tersebut dan aku dan As mulakan prncgan kmi. Hbs stu bdn bedak dan air sbun menyelubungi Nizam. Pas2, kek plak jd mangse, 1 bdn kne tepek dgn kek. Xckup dgn 2, aku dan DK tuang air sjuk kt bdn die. Menggigil beb. Anyway, bdk2 kls aku mmg best mlm 2. Sporting. Hope next time ley wt lgi cmni. Frenz 4ever.

No comments:

Post a Comment